Księgi gości za darmo! Stwórz własną Księgę gości - Inne komponenty za darmo na 4free.PL

Księga gości należy do serwisu: Transwestyci
Założona: 15.08.2001, odwiedzona 335823 razy.
Zawiera 50450 wpisów, w tym 50450 aktywnych.

Witam w dziale ogłoszeń!
Twoje ogłoszenie zostanie zamieszczone od razu.
Adres naszej strony:
http://transwestyci.za.pl

Wpisy bez danych kontaktowych oraz bez podanej miejscowości będą usuwane.
wpisy 45440-45411 z 50450 wyświetlane po 30
|
Dopisz się do księgi!

wpis nr: 45440
z dnia: 12.05.2015
godz.: 14:13
imię: Wiki tv
Komentarz:
SUWAŁKI...Dzis ok 20 bede w Suwałkach.ja wysoka trans w seksi ubrankach peruce z makijazem.chetnie spotkam sie z jakims Panem.spotkanie sponsorowane.a uto plener spacer?794 795 304.
wpis nr: 45439
z dnia: 12.05.2015
godz.: 7:46
imię: kaja
Komentarz:
teraz, , pilnie aktywa, ja pas, uległy, usta i pupa czekają 514804774, Legionowo, lokal
wpis nr: 45438
z dnia: 11.05.2015
godz.: 18:09
imię: Angelika
E-mail: sukakarolinka
gg: 32885803
Komentarz:
Hej mam 22 latka i jestem z woj świętokrzyskiego uwielbiam zakładać damskie ciuszki czuje się w nich cudownie taka wolna i szalona poszukuje mężczyzn trans lub shemale którzy pomogli by mi wejść w te wszystkie zabawy no i przede wszystkim SEX !!!nie miałam okazji gościć jeszcze żadnego kutasa w dupeczce stąd też jestem bardzo bardzo ciasna co jej myślę moją zaleta w buzi również kutaska nie miałam a bardzo tego właśnie bym chciała żeby ktoś mnie wziął i ostro zerżnął chciałabym zostać czyjąś dziwka suka bądź lolitka wedle waszego upodobania i nie ukrywam ze właśnie taka rola jak dziwka suka czy lolitka strasznie mnie kręci zainteresowanych proszę o kontakt z niecierpliwością czekam ja i moja ciasna dziewicza dupeczka na wasze wiadomości czekam i całuję namiętnie i goooorącooo :* :* :* mrrraaauuu
wpis nr: 45437
z dnia: 11.05.2015
godz.: 15:32
imię: Aga
Komentarz:
łódz dzisiaj ja w sukience itp szukam koleżanek na spacer sposoring wykluczony email AGAAGAagus@interia.pl
Ranking smartfonow wg gsmManiaK.pl

Poza testami, TOP10 i poradnikami przygotowalismy stale aktualizowany ranking smartfon w oparciu o nasze testy. Sprawdz nasz ranking i wybierz telefon, ktory najlepiej do ciebie pasuje!

redaKcja gsmManiaK.pl

wpis nr: 45436
z dnia: 11.05.2015
godz.: 15:15
imię: Daria treens
E-mail: dyskretny1705
Komentarz:
Witam jestem z Wałbrzycha mam 38 lat poznam samotnego z własnym lokóm ktury tak jakja kocha być kobietą makijarz peruki mini itd szukam stałego dyskretnego układu ty nawet do lat 60 ciu dla zainteresowanych konkretnych podaje tel czasem mogę nie odebrac tel 882212571 wezmę z połykiem szukam bardzo zboczonego treensa mail dyskretny1705@interia.pl czeka na kontakt oczekuje 100 higieny oraz dyskrecji nie oczekuje sponsoringu lecz namiętnego seksu całuję pozdrawiam
wpis nr: 45435
z dnia: 11.05.2015
godz.: 14:08
imię: xKrzys
E-mail: xxxkrzys
Komentarz:
TORUŃ*TORUŃ --> Noc z 14 na 15 maja spędzam w centrum Torunia w Hotelu Reflex. Najprawdopodobniej nie będę miał możliwości przyjęcia kogokolwiek w pokoju (wieloosobowy) ale za to mam możliwość spędzenia nocy u kogoś kto mnie zaprosi do siebie. Moje preferencje seksualne są bardzo szerokie także zawsze jakoś będziemy mogli się dogadać. Ja 40-kilka lat 176 cm / ok. 80-kilka kg / sprzęt interesujący krótko obcięty ciemny blond. Czekam na propozycje na mailu. TORUŃ*TORUŃ
wpis nr: 45434
z dnia: 11.05.2015
godz.: 12:15
imię: Wiki tv
Komentarz:
Łódź...jestem trans suczka z Łodzi.zawsze mam na sobie seksi bielizne peruke buty na obcasie.robie makijaz.szukam Panow do spotkan wieczorami.lubie oral do konca.chetnie wybiore sie na jakis spacer.Spotkanie sponsorowane.794 795 304
wpis nr: 45433
z dnia: 11.05.2015
godz.: 7:47
imię: Patuś
E-mail: ladyboy73
Komentarz:
23 letni chłopak trans. Głównie ubieram rajstopy błyszczące cieliste ssatynowae szlafroczki halki przeswitujace ;) spotkam sie z tv kobietami i bi 887519902. Nie mogę się doczekać
wpis nr: 45432
z dnia: 11.05.2015
godz.: 6:45
imię: ewa
Komentarz:
Uległa zawsze chetna na sex transka czeka na propozycje spotkania 885350600
wpis nr: 45431
z dnia: 11.05.2015
godz.: 0:06
imię: Wiki tv
Komentarz:
Czestochowa.wlasnie teraz jestem w czestochowie.jestem wysoka trans.peruka makijaz seksi bielizna itd.chetnie spotkam sie z panem.spotkanie sponsorowane.794 795 304
wpis nr: 45430
z dnia: 09.05.2015
godz.: 0:15
imię: Dorotka
E-mail: jasc
Komentarz:
Kraków. Dzisiaj. Teraz. Ja 40/170/65/14 zgrabna, kobieca (choć bardziej CD niż TV) w ciuszkach. Jakieś propozycje?
wpis nr: 45429
z dnia: 08.05.2015
godz.: 14:34
imię: janek
E-mail: janek9002
Komentarz:
Witam jestem Pawel Bede jechal w poniedzialek z warszawy do wroclawia i nastepnie do frankfurtu n.m. spotkam z Mila trans 880358756
wpis nr: 45428
z dnia: 08.05.2015
godz.: 0:20
imię: Lowjusz_BI
E-mail: tv_cd
Komentarz:
Piątek 22-00 wieczorny damski plener na warszawskiej Woli. Spotkam koleżanki i kolegów w celu satysfakcjonującym obie strony. Final w moich ustach. Moje zdjecia na zbiorniku. Ssę bo lubię, a resztę scenariusza dopisze czas...
wpis nr: 45427
z dnia: 07.05.2015
godz.: 23:20
imię: roxana
E-mail: transss1
Komentarz:
SLASK-mlody przystojny w damskiej bieliznie szuka na piatek Pana zeby mi posssał,prosze o kontakt z numerem tel.na transss1@onet.pl
wpis nr: 45426
z dnia: 07.05.2015
godz.: 17:06
imię: Moniczka
Komentarz:
Szukam na dzisiaj dolny śląśk monia 733 254 240
wpis nr: 45425
z dnia: 07.05.2015
godz.: 11:28
imię: kaja
Komentarz:
teraz, aktywa, uległy, pas, Legionowo, dyskretny sms 514804774, tel. nie odbieram
wpis nr: 45424
z dnia: 07.05.2015
godz.: 8:53
imię: Marcin
Komentarz:
Poznam chętną dziewczynę TV która potrzebuje twardego pena mieszkam w Świętokrzyskim... wysoki zadbany lokum dyskrecja stały układ buziaczki....bluenn@interia.pl
wpis nr: 45423
z dnia: 07.05.2015
godz.: 5:18
imię: ewa trans
Komentarz:
Hej mam chec na małe igraszki zjakims panem ktoremu zrobie lodzika a jesli zechcesz to i cos wiecej bedzie pozdrawiam i czekam na propozycje 885350600
wpis nr: 45422
z dnia: 06.05.2015
godz.: 23:10
imię: Wiki tv
Komentarz:
WARSZAWA...DZIS od 24 bede w Warszawie do rana a wiec cala nocka.jestem trans w peruce z makijazem w szpilkach i seksownych ubrankach...chetnie spotkam sie z jakims Panem.oczekuje sponsoringu...lubie ssac do konca.794 795 304.pozdrawiam
wpis nr: 45421
z dnia: 06.05.2015
godz.: 19:23
imię: Dorota
E-mail: tommy34trans
Komentarz:
Renatko CD z płocka podaj jakieś namiary do siebie może nr.tel lub e-mail jestem z ok płocka i chciałam się z tobą skontaktować mam 38lat 177/80/17 zadbana dyskretna fajny tyłek... Napisz do mnie... Czekam
wpis nr: 45420
z dnia: 06.05.2015
godz.: 16:59
imię: amelia
E-mail: amelia.tv
Komentarz:
Hejka . Jestem facetem 37 lat, ale uwielbiam się przebierać w damskie ciuszki, a w szczególności w rajstopki. Szukam przyjaciół, znajomości może coś więcej. Jeśli chciałbyś popisać mój adres jest :-)
wpis nr: 45419
z dnia: 06.05.2015
godz.: 11:27
imię: Grzś
E-mail: pysiaczek_73
Komentarz:
Hej 38 latek z Warszawy woli odda się w ręce Pana lub Panów. Uwielbiam spermę i lubię mieć ją w sobie. Tylko sms 530364259
wpis nr: 45418
z dnia: 06.05.2015
godz.: 8:43
imię: daris
Komentarz:
Uwielbiam zakładać damska bieliznę i w niej się zabawiać, chętnie poznam trw z Warszawy na mile spotkanie.
wpis nr: 45417
z dnia: 06.05.2015
godz.: 6:34
imię: ewa trans
Komentarz:
Czesc chetnie zabawie sie z jakims kierowca albo imnym chetnym 885350600
wpis nr: 45416
z dnia: 05.05.2015
godz.: 22:09
imię: Alexxx
E-mail: arres.1472
Komentarz:
OPOLE. Szczupły 30-latek lubiący damskie ciuszki, bez dużego doświadczenia umili czas panu, panom lub parze. Chętnie się przebiorę w co zechcesz, ale musisz mi dostarczyć ciuszki. Mile widziany sponsoring ;-) Nie mam lokum.
wpis nr: 45415
z dnia: 05.05.2015
godz.: 21:47
imię: Wiki tv
Komentarz:
Ok.jade z Katowic do Czestochowy.mam ktos ochote na spotkanie z wysoka trans w peruce szpilkach z makijazem?bede ubrana w seksowne ubranka...oczekuje sponsoringu.lubie obciagac do konca.analnie jestem dziewica.794 795 304.
wpis nr: 45414
z dnia: 05.05.2015
godz.: 18:39
imię: Wiki tv
Komentarz:
KATOWICE...jestem w Katowicach i chetnie spotkam sie z Panem.Jestem wysoka trans w seksownych ciuszkach peruce i z makijazem...moze spacer?moze plener?moze byc rowniez auto.chętnie wybralabym sie na ten straganiec ale niewiem gdzie to jest...lubie oral a analnie jestem dziewica.oczekuje sponsoringu.794 795 304.zdjecia mam i wysle chetnemu mmsem...pozdrawiam
wpis nr: 45413
z dnia: 05.05.2015
godz.: 18:08
imię: 3 city
Komentarz:
GDŃSK 691646681 tylko real
wpis nr: 45412
z dnia: 05.05.2015
godz.: 14:23
imię: Dabi
E-mail: dabi.cd
Komentarz:
Pana w zbliżonym wieku celem regularnych sex-spotkań chętnie poznam i zadowolę względem oczekiwań i upodobań. Jestem uległą, 51 letnią transką chętną na wyuzdany sex z typowo męskim facetem o dużej fantazji erotycznej. Gdańsk
wpis nr: 45411
z dnia: 05.05.2015
godz.: 0:20
imię: pawel
E-mail: janek9002
Komentarz:
Witam jade S8 z lodzi do wrocka puzniej A4 w strone niemiec zgorzelca. spotkam sie z Mila trans panem pania 880358756


(c) 4free.pl - darmowe komponenty dla WebMastera za darmo      » Księga gości    » Sonda    » SUBskrypcja, Newsletter   » Test on-line    » więcej »
Powered by: Agencja Interaktywna CATALIST.com.pl